Hur hitta utbildningar/kurser?

MissFideli

Trådstartare
Jag vill utveckla mig i min hästhantering framförallt. Men hur hittar jag sånna kurser? Jag jobbar heltid och har katter hemma, så det måste ju vara korta kurser i min närhet. Alltså inte sitta och titta på, utan delta. Googlat, men det är svårt. Finns sånt samlat någonstans?
 
Sv: Hur hitta utbildningar/kurser?

Du kan också skicka en förfrågan om detta på ställen som har ridkurser :) Vet ett turridningsstall/ridskola i Sthlm som tidigare har haft detta, och andra ställen tar emot förslag på specialaktiviteter, så ring/mejla och fråga :)
 
Sv: Hur hitta utbildningar/kurser?

(Hoppas att jag inte överträder några bestämmelser här på forumet nu, ber om ursäkt i så fall.) Om din ort stämmer kan du prova att googla "John Ricketts". Kanske är det något sådant du är ute efter?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 528
Senast: super
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 694
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 019
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp