A
avslutat medlemskap
Ett gäng torrdräkter och en låda dykprylar och ett par flaskpaket och en rulle förtöjningstross i hallen, det kan ju bli översvämning. Visst är det heeeelt normalt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt normalt. Själv har jag en hovkrats hängande i lampsnöret i hallen. I min lägenhet. På andra våningen mitt inne i stan. Man vet ju aldrig, den kan ju behövas...
Ett gäng torrdräkter och en låda dykprylar och ett par flaskpaket och en rulle förtöjningstross i hallen, det kan ju bli översvämning. Visst är det heeeelt normalt?![]()
Om man har intressen utöver tv och läsa om olika saker på datorn så är min erfarenhet att det bli grejer lite överallt och ganska fullt i skåp. Jag har haft hästsaker i mängd samt en ett stort klädintresse genom livet. Därtill tyger garner färger stafflier symaskiner stickmaskiner etc. Och mat och bakgrejer i överflöd. Böcker och tidningar om intressena och alster såklart. Ingen har orkat så nu står jag ensam på hyreskontraktet och har en inneboende konstnär periodvis. Väldigt uppfriskande!
*kl*
Får andnöd nu. Prylar ger mig ångest.