Hur har det gått på tävlingarna i år?

Ämelie

Trådstartare
Hur har det gått hittils?
Hur mång tävlingar har ni varit på?
Hur många placeringar?
Vilka klasser tävlar har ni startat?

Sv: Hur har det gått på tävlingarna i år?

Jag fick min nya ponny i januari och har startat lite.
Eftersom att det var första säsongen för oss två så har det inte gått sådär super men jag har stora förväntningar i höst/nästa år! Hon har haft vila och nu har jag börjat starta henne igen och hon känns super :)
Vi har för det mesta gått LB ungponnyklasser (det är en hopponny dårå) och nåra har varit bra men de flesta har jag haft 4 fel på. *typiskt* Men jag har även startat nåra få LA oxå och det har gått bra! Var med i laget div. 1 och vi vann finalen så det blir elit nästa år :D

hur kan du fått vara med i DIV I när du har en unghäst och inte ens har fått nollor i LB? Får inte ihop det. Har du nollor i LA?

Jadå, det har vi koll på. "LB ungponnyklasser (det är en hopponny dårå) och nåra har varit bra". Om man t.ex. vill tävla LA i avd A med ungponny måste man gå två st felfria LA i ungponny, och det har vi gjort.

Så lugn :crazy:

Hur har det gått hittils? dåligt. Vi passar inte ihop längre och det blir knasig missförstånd.

Hur mång tävlingar har ni varit på? 10 tävling (20 starter)

Hur många placeringar? 1.

Vilka klasser tävlar har ni startat? LC-MSVB

Tråkigt när det blir så...
Hände mig och min förra ponny oxå, det hände ingenting :(

Men upp med hakan, efter sommaren kan det ju gå superbra :)

Bra! Pållen är väldigt harmonisk på tävlingsplatserna och lyhörd på banorna.

Hur mång tävlingar har ni varit på?
Tre hittills.

Hur många placeringar?
Inga, om inte CR nollningarna räknas...

Vi kör på med avd B året ut, vi få ju, så varför inte?

5 placeringar i 1,00 m o 1,10 m.
har inte varit ute på kanske mer än 4-5 tävlingar, så det får väl anses som ganska hyfsat.
i övermorn är det 1,20-debut o regional-debut, vi får hoppas att vi kommer hem helskinnade!! :crazy:

Jo, om jag inte var så gammal som jag är så hade vi kunnat jobba igenom det. Men jag är 18 och får bara rida ponny hösten nu så jag håller på att sälja ponnyn. Har redan en stor häst som ska tävlingdebutera om dryga två veckor.

- Ganska bra tycker jag
Hur många tävlingar har ni varit på?
- 3
Hur många placeringar?
- 1 fjärdeplacering (sista LBn), haft nollor i lagklasserna och i omhoppningarna pet annars.
- 4 st LB, 1 st LB+5 och 1 st LA

Hur har det gått hittils? Sådär.. Lite blandat
Hur mång tävlingar har ni varit på? 11
Hur många placeringar? 7.. haft lite stolpe ut
Vilka klasser tävlar har ni startat? LB-MsvB

starcraft skrev:
Jo, om jag inte var så gammal som jag är så hade vi kunnat jobba igenom det. Men jag är 18 och får bara rida ponny hösten nu så jag håller på att sälja ponnyn. Har redan en stor häst som ska tävlingdebutera om dryga två veckor.
Jaha okej, tråkigt... Men det borde gå bra med storhästen :) Det skulle nog vara jobbigt om ponnyn inte gick bra o du va yngre, då hade du ju inte haft nån annan att tävla...

Hur har det gått hittils? Superbra!! :)
Hur många tävlingar har ni varit på? 13 tävlingar men 25 starter.. (tror jag) :confused:
Hur många placeringar? 16 framåtskjutna placeringar + vinster. En av placeringarna var i A-finalen på utomhus SM i år..
Vilka klasser tävlar och har ni startat? MsvB - Svår ponnyhoppning

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka