Hur hade ni tolkat det här?

Sv: Hur hade ni tolkat det här?

Som att personen som kissat på testet är gravid.
Här: länk finns en sida där du kan jämföra med andra test. :)

Japp, det är ett positivt graviditetstest! Så såg mitt också ut denna gången.

GRATTIS!!!

Det är så alltså :bump:

Jag är supernojjig och tror att jag inbillar mig ett plus...Jag är töntig jag vet :p
Men det kan inte visa plus fast man inte är gravid då?

Att du är jättegravid! Sådär starka plus har jag inte fått vid någon graviditet, men gravid har jag varit iaf. :) Man kan få falska +, men då är de smalare och knappt synliga, så dina + är absolut äkta. Grattis!

Jag säger ju att jag är löjlig... Jag och sambon har försökt i ett år och tänkte att detta var sista försöket innan vi tänkte kolla om det var någon av oss det var fel på. Jag har testat varje månad då mensen vart strulig och inte varit regelbunden. Har hoppats så innerligt varje gång men det har inte blivit nåt plus. Så nu tänkte jag att jag kanske inbillar mig :confused:

Jaha vad gör jag nu då?
Åh sambon kommer bli så glad...Hur berättade ni för era partners?

Nä det där är klart ett plus. Och visst har det inte funnits felvisande clearblue av den typen? Rätta mig om jag har fel men jag tror det var den digitala typen som de dessutom fixat. Men det där är klart ett plus och ett plus är ett plus men ett minus kan också vara ett plus!

Grattis!

Första gången vandrade jag och sambon romantiskt upp på vårt nyinköpta fält, där vi just markerat ut vart huset skulle stå, och jag sa "Tror du det är klart om nio månader?" Och han fattade direkt. Andra gången pratade vi om första barnets dop och jag sa "Vi kanske ska vänta till januari och ha två dop istället" och då skrattade han och sa "haha då får vi allt skynda på".... Men sen trillade poletten ner. :D

grattis grattis grattis!!!

:banana: :banana: :banana: :banana:

Jag säger ju att jag är löjlig... Jag och sambon har försökt i ett år och tänkte att detta var sista försöket innan vi tänkte kolla om det var någon av oss det var fel på. Jag har testat varje månad då mensen vart strulig och inte varit regelbunden. Har hoppats så innerligt varje gång men det har inte blivit nåt plus. Så nu tänkte jag att jag kanske inbillar mig :confused:

Jaha vad gör jag nu då?
Åh sambon kommer bli så glad...Hur berättade ni för era partners?
Sista gången berättade jag genom att ge honom stickan... :D

Grattis och lycka till!!

Nä det där är klart ett plus. Och visst har det inte funnits felvisande clearblue av den typen? Rätta mig om jag har fel men jag tror det var den digitala typen som de dessutom fixat. Men det där är klart ett plus och ett plus är ett plus men ett minus kan också vara ett plus!

Jag har fått falskt + med ett sånt cb. Då var strecket smalare och svagare men fullt synligt. Gjorde ett till senare på dagen som visade neg.

Åh grattis !! Vi försökte över 3 år innan jag fick se ett sånt :love:
Köp ett till av annat märke för säkerhets skull och testa ... gjorde jag och det var lika mycket plus där :D

Ja jag ska testa att köpa nåt annat märke och testa oxå för säkerhetsskull...Nu börjar nojjan igen!

Jag berättade genom en present. Han var bortrest när jag gjorde testet, när han kom hem (mitt i natten) låg det en inslagen pocketbok på hans kudde: Den hemliga pappan av Andreas Ekström. :laugh:

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
865
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka