Enya
Trådstartare
Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek kan tänkas. Nu tänker jag att det är jag som ska snygga till dem, jag med min syn och allt, men skam den som ger sig. Jag söker dock tips, tankar och idéer på hur man rent faktiskt gör? Vilket material, förarbete, hur gör man, vad behövs osv. Och här finns ju många duktiga som fixar och donar med möbler har jag sett!
Jag tänker att det ju borde att gå att få de riktigt fina, som nya rent av, det är ju trä och järn. Jag valde just dem med tanke på att de är av trä och järn, gillar det, och så går de att fälla ihop till minimalt, vilket är perfekt vid en flytt tänker jag. Trots att jag inte ska flytta alltså.
Nu vet jag att jag har helt fel typ av balkongräcke för bordet (man hänger det), men tänker att även det borde gå att ordna på någon vänster, har bara inte kommit på hur ännu.
Jag tänker att det ju borde att gå att få de riktigt fina, som nya rent av, det är ju trä och järn. Jag valde just dem med tanke på att de är av trä och järn, gillar det, och så går de att fälla ihop till minimalt, vilket är perfekt vid en flytt tänker jag. Trots att jag inte ska flytta alltså.
Nu vet jag att jag har helt fel typ av balkongräcke för bordet (man hänger det), men tänker att även det borde gå att ordna på någon vänster, har bara inte kommit på hur ännu.