Hur gör man skärmsläckare själv?

Lupin

Trådstartare
Skulle bli jätteglad om någon kan hjälpa mig med råd om hur jag kan göra skärmsläckare själv! :bow:

Har massor av foton jag vill använda, men får inte till det. Försökte göra nåt i Power Point, men det funkade inte. Blev ett jättefint bildspel :D

Har XP på burken. Snälla hjälp mig! :bump:
 
Sv: Hur gör man skärmsläckare själv?

Tack för tipset!

Någon annan med erfarenhet av programmet eller som har nåt annat tips?
 
Sv: Hur gör man skärmsläckare själv?

Om du har Windows Xp kan du göra ett bildspel med hjälp av den inbyggda funktionen.
Kontrollpanelen -> Bildskärm -> Skärmsläckare -> Välj "Bildpspel för mina bilder" -> Klicka på inställningar
Där kan du sen välja en mapp där bilderna du vill använda finns. Xp skapar då automatisk ett bildspel av alla bilderna i den mappen, men man har dock ingen större kontroll utav effekterna, det är bara av/på som gäller.
 

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 855
Senast: JohannaB
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 995
Senast: Hazel
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
999
Senast: Bison
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 973
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp