Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tricket är att slappna av i ryggen och låta höfterna röra sig i sidled.
Dansa salsa medans man rider
Rör man sig i sidled och följer rytmen i traven finns det inte en chans att man skumpar upp och ned
Hej allihop!
Jag har ett STORT problem (iaf för mig) som är så fruktansvärt frustrerande att jag nu behöver alla tips och övningar jag kan få.
Jag tycker att det mesta sitter bra när jag rider, men jag lyckas aldrig lära mig att sitta ner utan att studsa som en boll i nedsittning i trav, särskilt inte efter galopp. Spelar ingen roll om jag har stigbyglar eller ej, försöker tänka att jag ska vara tung, sitta på baken och dra ner hälarna. På något vis måste jag fortfarande spänna mig för det GÅR inte. Jag håller på att trilla av nästan varje gång efter galopp, särskilt med skumpigare hästar.
Nu ropar jag efter hjälp med hur jag ska göra, tänka, övningar? spelar ingen roll, bara NÅGOT tips!
Hej allihop!
Jag har ett STORT problem (iaf för mig) som är så fruktansvärt frustrerande att jag nu behöver alla tips och övningar jag kan få.
Jag tycker att det mesta sitter bra när jag rider, men jag lyckas aldrig lära mig att sitta ner utan att studsa som en boll i nedsittning i trav, särskilt inte efter galopp. Spelar ingen roll om jag har stigbyglar eller ej, försöker tänka att jag ska vara tung, sitta på baken och dra ner hälarna. På något vis måste jag fortfarande spänna mig för det GÅR inte. Jag håller på att trilla av nästan varje gång efter galopp, särskilt med skumpigare hästar.
Nu ropar jag efter hjälp med hur jag ska göra, tänka, övningar? spelar ingen roll, bara NÅGOT tips!
Jisses vilken gammal tråd du hittadesvar: jag är visserligen bara 14år men det jag brukar göra är att jag tänker att jag sitter på en tusenlapp och varje gång jag skumpar flyger den iväg det var så jag lärde mig att sitta ner i traven för alla vill ju ha lite extra pengar då och då
Tänkte detsamma när jag såg när tråden var skapad.Jisses vilken gammal tråd du hittade