hur gör man en film??

P

Panter

Har sett många som lagt upp små filmer med, bilder och musik.. hur gör man en sån??:confused:

Sv: hur gör man en film??

Dumt, jag vet men det är ingen som ser dom där jue:p

fast regler är ju till för att följas :p *moralkärring* :D

edit: dessutom brukar iaf jag få precis dom svar jag behöver när jag lägger trådar på Datorer. kanske är det inte lika välbesökt som ÄU men dom som är är kan iaf sina saker.

Har du XP på datorn så har du antagligen Windows Movie Maker också, testa det. Annars finns flera bra program. Pinnacle Studio är ganska enkelt men går att göra en hel del med. Adobe Premiere är väl lite överkurs om man inte är van.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Lavine
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar