Hur gör jag?

mysko

Trådstartare
Ska bränna över mina filmer som jag tagit med digitalkameran och de ligger nu i mina dolument.
Jag har suttit i 50 min o bränt över (trodde jag) men det blev bara en massa dokument som inte går att öppna :mad:

Jag har Nero och där finns en massa alternativ men jag kommer inte ihåg vilket jag valde som blev fel så nu vågar jag inte chansa igen.
Är det någon som har koll på vilket alternativ jag ska :bow:

En förvirrad o besviken mysko!

Sv: Hur gör jag?

Det kommer upp en ruta att brännaren ska kolla alla filer :confused: är det så eller?
Sedan står det Video CD finns inget dvd :confused:

skulle ladda upp bilder för att kolla vilken vy du använder medn pix var inte samarbetsvillig :(

nu e pixbox med

"två startbilder"
11492531.jpg

11492532.jpg

Att lägga till filer
11492533.jpg

11492534.jpg

då e det bara att börja med nästa skiva ;)
Tråden fick mig att igår bränna ner en massa bilder på skivor samt att föra över dom till den externa hårddisken, utifallatt......

Precis! man vill ju inte förlora alla bilder o filmer om datorn skulle braka ( har gjort det en gång)

Nu har jag fått mer utrymme i datorn oxå :banana: jäklar vad bilder o filmer man har :o

:bow: än en gång :love:

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 121
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
20 147
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 506
Senast: lizan
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 368
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka