Hur gick det för hoppryttarna i Århus?

kopur

Trådstartare
www.ridsport.se har ny layout och nu kan jag inte hitta några resultat från i helgen... I fredags var det fortfarande gamla utseendet på sidan och då var det lätt att hitta en länk till arrangörens egen hemsida, men nu hittar jag ingenting... Någon som lyckats bättre än jag???

Sv: Hur gick det för hoppryttarna i Århus?

såg några resultat från tävlingen jag... fast söndagens klasser fanns det inge resultat till ännu!?! konstigt... såg ingen supertopp placering för någon svensk. kollade inte så noga heller förståss. såg att roffe hade bästa tiden i en klass men ett nedslag sen några placeringar här och var.
hmm adressen är http://www.vilhelmsborg.dk/worldcup/index.htm
där finns dom...kanske söndagens resultat finns nu också

Sv: Hur gick det för hoppryttarna i Århus?

Tack för länken! M h a den hittade jag resultaten! Men jag tyckte också att det var få svenskar i resultatlistorna... hade för mig att t ex Lisen Bratt-Fredriksson skulle vara med, men hon syntes inte till...

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 000
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 485
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama