Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är alldeles för gammal.
Och så ska lille Snuskelot och Toby få kulorna knipsade imorgon. Nu är det slut på snusket! Inga mera amorösa eskapader med alldeles för gamla ston för Lanzelots del.![]()
Vilka fler här inne ska ner till Flyinge på "Unga uppfödare" kick-offen?![]()
Jag antar att det enbart är för halvblodsuppfödare?![]()
Lägger in bedömningen på Syrias senaste utställning o en profilbild hemmifrån i skum vinkel men nu kanske skulle kunna påpeka något annat oxå, nu när hon äntligen gått upp lite i vikt.
Benny Freme dömde
Arabtyp: 17 Feminin
Aktivitet i skritt o trav: 16 Bra skritt med god takt, ngt kort i traven
Korrekthet i ben o rörelser: 16 ngt obetydligt utåttåad
Huvud o hals: 16 Lång hals, ngt rakt huvud
Överlinje o kropp: 17
Totalt 82 poäng
![]()
undrar hur kastreringen gick till, har bara varit med om två tidigare den ena fick läggas på klinik o en annan ståendes hemma båda över 3 år...hur blev det för er? fick ni välja?
Jag kommer nog aldrig att kunna förlika mig med arabdomarnas fifflande med benpoäng för att påverka hästarnas placering.
För övrigt kan jag ju tycka att en häst vars värsta fel på benen är att den är "ngt obetydligt utåttåad" är värd mer än 16 poäng...
För mig som är totalt oinsatt, vad innebär 16 poäng? Vilken skala använder man? Är det fler än en sak som bedöms i det?