Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, Lanzelot har haft täcke på för första gången.
Som den tvättäkta fjolla han är så blev han smått svimfärdig när jag kom med det. Kliade honom lite på ryggen och kunde till slut lägga på det. Han fick stå med det medans jag tempade Toby. Han verkade tycka att han blev fin, lekte lite med täcket på båda sidor men drog inte av det.
Och det här med tempningen... Toby är manlig, han äter manligt och så, och vill verkligen inte ha något uppkört i röven. Lanzelot tycker däremot att det är ganska trevligt. Kliar kanske.Jag kan bara inte sluta skratta åt dem, de är som helan och halvan. Eller He-man och Fjollan.
Förresten, Lanzelot har haft täcke på för första gången.
Som den tvättäkta fjolla han är så blev han smått svimfärdig när jag kom med det. Kliade honom lite på ryggen och kunde till slut lägga på det. Han fick stå med det medans jag tempade Toby. Han verkade tycka att han blev fin, lekte lite med täcket på båda sidor men drog inte av det.
Och det här med tempningen... Toby är manlig, han äter manligt och så, och vill verkligen inte ha något uppkört i röven. Lanzelot tycker däremot att det är ganska trevligt. Kliar kanske.Jag kan bara inte sluta skratta åt dem, de är som helan och halvan. Eller He-man och Fjollan.
Vallacker är ju lite lättare att ha, de kan ju gå ihop med ston.
Men det känns lite sorgligt att kastrera Lanzelot, han är inte alls pjåkig, verkligen inte. Även om han ser för jävlig ut just nu och rör sig illa. Och skulle hans tjusiga fysik och gång komma tillbaka får jag trösta mig med att han hade ju iallafall inte så himla roligt mödrene. Man vill ju ha lite prestation på mödrenet också.
Och det har ju du på dina iallafall.![]()
Vore kul om du kunde spara en av Myrras hingstungar. Den siste fick du ju jättebra poäng på!
hej! du löshoppningen va i morgon typ kl 20 tror jagdu får kika förbi om du vill
![]()
Ah najs![]()
Om någon kan köra så kommer jag!
Du kan ju sms:a när du vet exakt!
![]()