Hur gammal

R

roslagen

får en häst som yngst vara för att tävla i distans? Frågan har kommit upp i en annan tråd och nu frågar jag er experter :bow: här på distans.

Skynda, skynda, vi är nyfikna! :p

Sv: Hur gammal

roslagen skrev:
får en häst som yngst vara för att tävla i distans? Frågan har kommit upp i en annan tråd och nu frågar jag er experter :bow: här på distans.

Skynda, skynda, vi är nyfikna! :p
Jag vet ja vet :banana: :bump: :banana:
Åldersgränser finns dock, men bara för hästen. Den ska under året bli minst fem år för att få delta i CR (clear round) och minst sex år för tävlingsklass.
Källa

Sv: Hur gammal

och det säger du nu..... MYCKET intressant blev det nu :devil: ;) :angel:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka