Hur gammal

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare roslagen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 054
R

roslagen

får en häst som yngst vara för att tävla i distans? Frågan har kommit upp i en annan tråd och nu frågar jag er experter :bow: här på distans.

Skynda, skynda, vi är nyfikna! :p

Sv: Hur gammal

roslagen skrev:
får en häst som yngst vara för att tävla i distans? Frågan har kommit upp i en annan tråd och nu frågar jag er experter :bow: här på distans.

Skynda, skynda, vi är nyfikna! :p
Jag vet ja vet :banana: :bump: :banana:
Åldersgränser finns dock, men bara för hästen. Den ska under året bli minst fem år för att få delta i CR (clear round) och minst sex år för tävlingsklass.
Källa

Sv: Hur gammal

och det säger du nu..... MYCKET intressant blev det nu :devil: ;) :angel:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 665
Senast: Brynja
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 518
Senast: hastflicka
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus