Hur funkar "ignorera" knappen?

Plantan

Trådstartare
Ja, vad händer om man klickar på den? Törs inte prova, ifall den får surfplattan att explodera. ;)

Finns det någonstans där man kan se eventuella ignorerade användare? Min son får i bland tag på ipaden och trycker ett runt...

Du kan inte längre se inlägg från den du ignorerar, inte heller om någon annan citerar hen.

Är det så nu alltså? Var det inte så förr att man kunde se citerade inlägg från den som var på ignore? Har för mig många störde sig på det? Jag har aldrig haft någon på ignore så har inte tänkt på det så mkt.

Ignorerade finns inte med...alls. Jag kan se om jag tittar på bukes översikt över trådar att "ignorerad medlem" har skrivit något men går jag in i tråden är det blankt. :) Mkt energisparande.

Jag testade och nä man ser inte citaten. Däremot taggningar och att personen har gillat inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: bettysmatte
·
Katthälsa Tidigare har jag gett mina katter credelio och har tyckt att det funkar bra. Nu har katterna dock helt gått över till torrfoder och det...
Svar
9
· Visningar
719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka