Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ju fått ut mina första varmblod och den första ska ut på banan i veckan som kommer. Eftersom jag hållit på med andra raser innan har jag inte riktigt koll på hur det fungerar. Någon som är mer insatt i hur det går till vad som ev kan förväntas?
Har du egna uppfödda hästar får du 10% på allt dom springer in..blir dom exporterade får du 10% på vad dom springer in upp till en miljon..du får även uppfödarpengar på premielopp
Tack allihop för svaren. Det blir med andra ord till att hålla tummarna på onsdag då.
En annan sak hur fungerar utbetalningarna från STC? Jag menar kommer det på en utbetalning eller kan man lämna konto?
Hittills så har det ju alltid handlat om att betala in för min del och inte ut.
Juridik & Ekonomi
Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Hundträning Det är jättekul och på min nivå är det ju även väldigt enkelt att få till att träna. Har alltid dummies eller bollar med mig i fickan på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.