Hur förvarar ni schampo balsam och sådant ....

Barbabelle

Trådstartare
...när ni är på simhallen? Ni som har små genomskinliga "necessärer" vart köpte ni dem? Och hur stora är dem?

Nätkasse. Köpt för ohyggligt många år sedan. Är i mellanstorlek så de finns plats för tvål, schampo, skrubbsvamp, baddräkt och vattenflaska

Jag tar en liten plastkasse. De från apotek och sminkbutiker är i rätt storlek för mig. Inte det snyggaste man fullt funktionellt. En vän använder en påse som duschdraperiet köpts i (påsen är av samma tyg som draperiet), den verkar optimal.

Mindre plastpåse. Jag fyller sådana där små reseförpackningar (finns på apoteket) med schampo/balsam så tar det inte så mycket plats.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något vettigt schampo och balsam att köpa i vanlig matvarubutik? Eller borde man endast använda lite dyrare, finare märken...
2
Svar
35
· Visningar
2 225
Senast: ylvali2
·
Fritid Jag behöver tips på hur jag kan förvara min sticking när jag är ute på språng. I vanliga fall har jag en speciell väska, men det blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 604
Senast: Sel
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
574
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama