hur får man sin hingst regesterad

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stellisen
  • Startdatum Startdatum
S

stellisen

hej har en shettis hingst som jag sklle om det går att regestrera han har ingen stamtavla då han är en häst som jag har räddat i från djur misshandlare... han är den goaste häst jag har haft fast att han har varit vanvårdad och slagen. jag kan göra allt med honom hur go som hälst... undrar nu om man kan regga en sådan häst och vart.. :confused:

om du kan ta reda på vad föräldrarna heter så kan du ju alltid blodtypa och gå den vägen..

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
938
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka