Hur får jag bort aviseringen på företagets fb-sida?

tott

Trådstartare
Jag håller på att bli knäpp!
Jag är admin för företagets fb-sida. Sedan flera dagar har det funnits en boll vid "aviseringar" som visar att det...ehh...ja har hänt något på sidan. Jag har öppnat alla aviseringar (alla gilla/kommentarer) men den där jävla bollen finns fortfarande kvar. Jag har tryckt på "markera alla som lästa" men den där jävla bollen finns fortfarande kvar.
Hur ska jag göööööraaaa för att få bort bollen/aviseringen?? Sliter mitt hår :arghh:
:arghh::arghh:
 
Jag håller på att bli knäpp!
Jag är admin för företagets fb-sida. Sedan flera dagar har det funnits en boll vid "aviseringar" som visar att det...ehh...ja har hänt något på sidan. Jag har öppnat alla aviseringar (alla gilla/kommentarer) men den där jävla bollen finns fortfarande kvar. Jag har tryckt på "markera alla som lästa" men den där jävla bollen finns fortfarande kvar.
Hur ska jag göööööraaaa för att få bort bollen/aviseringen?? Sliter mitt hår :arghh:
:arghh::arghh:
Sådär är det på vår företagssida också, ibland hänger det sig och aviseringen vägrar att försvinna.
 
Vansinnigt irriterande! Försvinner det av sig själv sen eller?
Yes, helt plötsligt försvinner den. Jag tycker att dom har krånglat till företagssidorna ganska mycket, man måste klicka massa gånger när man får en avisering för att t ex läsa en kommentar.
 
Min erfarenhet är att det kan hjälpa att logga in från både datorn och telefonen, så brukar man hitta någonstans där det finns nån avisering man har missat.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp