Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför fungerar det inte med vatten och pulver bara?
Problemet med att blanda det i fodret är dels att du inte kan säkerställa när hästen äter det (det ska ges samma tid varje dag) om man blandar det i en större mängd samt att lite känsligare hästar i stället kan börja matvägra
Så jag rekommenderar aldrig att ge det i fodret, om hästen inte heller äter det så står du där utan att ha gett den givan...
Med tanke på att det är en fånghäst så skulle jag skippa droppen sirap också.
Skulle inte ens ge "sockerfritt" äppelmos.
Varför fungerar det inte med vatten och pulver bara?
Kan bara svara för min del, men Butta smakar vedervärdigt och alltså är det bra med något som kan dölja smaken annars får man en högst osamarbetsvillig häst efter ett par dagar. Detta i kombination med att konsistensen är alldeles för rinnig när man blandar det med vatten= rinner lätt ut ru munnen igen...
Kan bara svara för min del, men Butta smakar vedervärdigt och alltså är det bra med något som kan dölja smaken annars får man en högst osamarbetsvillig häst efter ett par dagar. Detta i kombination med att konsistensen är alldeles för rinnig när man blandar det med vatten= rinner lätt ut ru munnen igen...