Hur dom tränade reklamhästarna

Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Visst är det? :laugh:
Särskilt när dom verkar använda så trevliga metoder!

Jag kan ju tyärr inte låta bli att störa mig på de kuperade svansarna men det är väl fortfarande tillåtet i USA antar jag :mad:

Det har ju Ardenner i Sverige med... eller var hela svansroten borta på hästarna i filmen?

Kl

Är filmen färdig? Någon som har en länk i så fall? :)

Ardenner hästar i Sverige är kortklippta eller flätade. Om man tittar på budweisers filmer så svansarna väääldigt korta. Jag tycker de ser onaturligt korta ut, för korta för att bara taglet ska vara klippt och inte går det att binda upp själva svansroten så de blir så korta.

Fast om jag har fel och de verkligen inte är kuperade skulle jag bli väldigt glad över att ha fel ;)

Senast ändrad:

Jag har ingen aning, men kanske har clydesdale kortare svansrotar naturligt? :)

Häftigt för övrigt, tänk vad man kan göra med positiva metoder! Till och med träna får.

Svansarna är kuperade.

Trevligt att de huvudsakligen använder positiva metoder i träningen iaf.

Det var däremot tråkigt att höra. Trist med gamla traditioner som ligger kvar och orsakar onödigt lidande.

Liknande trådar

Tjatter Dansbandet Blender har precis släppt en låt om 2020 dom heter Skitår :) Kul låt. Refrängen lätt att sjunga med i! Och bugga till. (5)...
Svar
15
· Visningar
882
Senast: pajaztar
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
946
Dressyr Hej! JAg och min son delar häst, han hoppar o jag rider dressyr. Blev en välutbildad fälttävlanshäst på 6 år (7 idag) som vi är...
Svar
8
· Visningar
1 908
Senast: jemeni
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar