Hur dom tränade reklamhästarna

Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Visst är det? :laugh:
Särskilt när dom verkar använda så trevliga metoder!
 
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Jag kan ju tyärr inte låta bli att störa mig på de kuperade svansarna men det är väl fortfarande tillåtet i USA antar jag :mad:
 
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Det har ju Ardenner i Sverige med... eller var hela svansroten borta på hästarna i filmen?

Kl

Är filmen färdig? Någon som har en länk i så fall? :)
 
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Ardenner hästar i Sverige är kortklippta eller flätade. Om man tittar på budweisers filmer så svansarna väääldigt korta. Jag tycker de ser onaturligt korta ut, för korta för att bara taglet ska vara klippt och inte går det att binda upp själva svansroten så de blir så korta.

Fast om jag har fel och de verkligen inte är kuperade skulle jag bli väldigt glad över att ha fel ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Jag har ingen aning, men kanske har clydesdale kortare svansrotar naturligt? :)

Häftigt för övrigt, tänk vad man kan göra med positiva metoder! Till och med träna får.
 
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Svansarna är kuperade.

Trevligt att de huvudsakligen använder positiva metoder i träningen iaf.
 
Sv: Hur dom tränade reklamhästarna

Det var däremot tråkigt att höra. Trist med gamla traditioner som ligger kvar och orsakar onödigt lidande.
 

Liknande trådar

Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: L(i)FE
·
Träning Ja som rubriken antyder så är jag intresserad om det är någon här som provat att träna online? Både enstaka online lektioner för tränare...
2
Svar
24
· Visningar
2 740
Senast: Amanda_F
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 270
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp