Hur börjar jag med barockridning??

verrdogan

Trådstartare
Har en frieser hings på 4år nu som ja vill komma igång med nu innan sommaren (ska vivas då) Har börjar med lite akademiskt, men nu då, hur går ja vidare?
Hjääälp!:bump:
 
Sv: Hur börjar jag med barockridning??

Har en frieser hings på 4år nu som ja vill komma igång med nu innan sommaren (ska vivas då) Har börjar med lite akademiskt, men nu då, hur går ja vidare?
Hjääälp!:bump:

Försök leta efter tränare eller andra i din närhet som håller på med AR och be om hjälp.Lycka till.
 
Sv: Hur börjar jag med barockridning??

Bent Branderups bok Akademisk ridkonst kan vara en bra början, mycke matnyttigt i den! Allt från inlongering till kaprioller :)
 
Sv: Hur börjar jag med barockridning??

Din lilla krabat ska vi få ordning på vet du tjejen ;)
 
Sv: Hur börjar jag med barockridning??

Jajjemännsan annars sätter vi mammsen hans på att uppfostra honom;)
 
Sv: Hur börjar jag med barockridning??

de skulle nog va en bra ide :) Fast han skulle nog bli kär i henne. Såg du dom nya bilderna? tog några idag
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: Linda_A
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 379
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp