Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egna länder i Ryssland? Sibirien har väl egna innevånare som alltid levt där? Det är det område jag känner till. Vita havet och norrut är det väl sapmi, sameland med gemensam språkbas och kultur.
Hur exakt ska upplösningen av Ryssland ske, utan en militär invasion och ockupation och att väst/alliansen tvingar fram det.
Men ryssarna är inte hemma just nu, och förtrycker.Hon har ju inte fel...frågan är bara om det går. Ryssarna har varit oerhört effektiva förtryckare.
Du menar Manchuriet?Sen tror jag att hotet från Kina gör att en del regioner nog heller har djävulen de känner...
Det finns nog ett antal regioner som Kina egentligen tycker borde vara kinesiskt.
Det är fullt möjligt att de kommer att kunna lösa detta själva.Hur exakt ska upplösningen av Ryssland ske, utan en militär invasion och ockupation och att väst/alliansen tvingar fram det.
Jag har träffat en kvinna från Tjuvasjien i Ryssland. Öster om Moskva. Hon har hittat kärleken i Sverige och vår stad. Hon är förtvivlad, alltså gråter, över att ryssar inte är populära i Sverige. Möjligen identifierar hon sig som ryss inte tjuvasjier eller också börjar hon ha rejäl hemlängtan nu.