Hur börjar man?

TheHunted

Trådstartare
Hej! hittade ingen tråd så frågar nu:
Hur börjar man tävla fälttävlan?
Har förståt att man måste ha ett spe. kort för att tävla just fälttävlan, hur skaffar man det och var?

Bor i Skåne, Simrishamn, Var är närmaste banorna?

Jätte tacksam för svar skulle jätte gärna villja ställa upp i nån tävling...

//TheHunted

Sv: Hur börjar man?

Skurups ryttarförening har en bana vid Skönabäck, Sydslätten har en bana vid Häckeberga (Genarp), Flyinge har en bana, Gärds, Vinslöv....(det finns fler men dessa är väl närmst dig). Fälttävlanskortet kan du ta genom någon klubb eller fälttävlanstränare. Kolla med någon av klubbarna som jag nämnde ovan, eller kolla på vilka fälttävlanstränare som finns i Skåne (står på Ridsportförbundets hemsida) och ring någon av dem

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Lady_S
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 666
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam

Hästrelaterat

Omröstningar