Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pälsen är verkligen lurig ibland /Ragdoll-ägareVisa bifogad fil 37853
Sedan är den inte alltid korrekt eftersom olika raser har olika kroppsbyggnad. Min burma ska ha en getingmidja så enligt diagrammet så är hon för smal. En mer cobbig typ som britterna ska vara mer bastanta och skulle klassas som överviktiga. Ett av de lättaste sätten är annars att dra med fingret längs med ryggraden. Du ska kunna känna kotorna om du trycker lätt. Med avräkning av päls om du har en lurvis
Pälsen är verkligen lurig ibland /Ragdoll-ägare
Jag vill leva ett tag tillDå får man duscha katten först.
Är det innan eller efter de ätit?Visa bifogad fil 37853
Sedan är den inte alltid korrekt eftersom olika raser har olika kroppsbyggnad. Min burma ska ha en getingmidja så enligt diagrammet så är hon för smal. En mer cobbig typ som britterna ska vara mer bastanta och skulle klassas som överviktiga. Ett av de lättaste sätten är annars att dra med fingret längs med ryggraden. Du ska kunna känna kotorna om du trycker lätt. Med avräkning av päls om du har en lurvis
Är det innan eller efter de ätit?
Jag har en utekatt som kommer in ibland när han vill ha mat och han ser ut ungefär som Ideal när han kommer men som Obese när han går efter att ha krängt i sig ett halvt kilo rå kyckling.
Hur bedömer man hullet på en katt?
jag har en katt som jag anser vara normalviktig och en vän tycker han är jättetjock. Min vän har också en katt som jag tycker är mager.
hur bedömer man?