Över...? Över... över vaddå?
Säng-överkast, man tar och kastar allt som man har i sängen - över sängen. Dvs sängen måste stå fritt, för står den mot en vägg så hamnar det i sängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen föredrar jag dessutom att inte få katthår fulla täcket och lakanet..
Min drygaste katt envisades att ligga I sängen till en början men nu har jag uppfostrat honom att sluta med det. Åtminstone medan jag ligger i den. Den andra katten ligger emellanåt gulligt nog under sängen. Den katten är skygg och går knappt att röra. Men ligga under mig när jag sover är tydligen OK.Min misse nöjer sig av nån anledning med att ligga på en mjuk handduk uppe vid kudden jag vilar huvudet på (har fler kuddar i sängen men en under huvudet) och sussar sött hela natten hos mig. Dagtid ligger hon inte alls i sängen, utan överallt annars i lght, utom där.
Överkast är ett otyg! Så jobbigt och onödigt
Min säng stannar obäddad tills jag behöver den och då rättar till täcket. Jag älskar även kuddar men de hamnar liksom mot väggen och kläms ihjäl där mellan väggen och sängen
Ssshhh, det är en hemlig massgrav där uteBegraver du dom i trädgården sen eller?