Hur avsluta ett buke-konto?

Halali

Trådstartare
Hittar inte vart man ska trycka :confused: :crazy:

Och går det fortfarande att söka på alla gamla inlägg man gjort under det användarnamnet? Har ett mkt svartsjukt ex som tydligen hittat mig här & vill inte han ska kunna räkna ut vart jag bor & man kan ju tydligen inte radera inlägg i efterhand..

Sv: Hur avsluta ett buke-konto?

Tänkt på vad? Att hennes (?) svartsjuka ex skulle komma och spionera på henne?

Har man ett svartsjukt ex så kanske man ska tänka på vad man lägger ut på internet (det gäller iofs även fast man inte har några svartsjuka ex).

Men dom kanske var tillsammans då hon var på buke. Saker och ting kan ju få en snabb vändning.

Då antar jag att han redan visste var hon bodde.

Givetvis kan ha blivit svartsjuk långt efter de var tillsammans, men jag håller fortfarande fast vid att man bör var försiktig med vad man skriver på internet...

Så du menar att han hittade dig direkt?

Använder du samma nick överallt då eller?

För du skapade ju detta kontot den 15/4 2007 och skriver detta som första inlägg :crazy:

Hon gjorde den förmodligen för att inte skriva med sin andra som jag förmodar att hon har.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 222
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar