Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av vinterkänga som jag tycker är snygg och ser smart ut i skogen/på gården, plus att jag kikar på en annan av deras modeller på en begagnatsajt som jag skulle kunna ha lite mer i stadsmiljö (jag bor där det blir massor av vinter). Jag behöver dock skor som är breda i lästen, vågar inte köpa på måfå och jag tror inte att någon butik i närheten har dessa modeller. Beställa hem och skicka tillbaka tycker jag är ett gissel och undviker gärna om jag kan.
Jag behöver absolut prova, men frågan är om det är värt att vänta med skoköp tills jag tagit mig till nåt ställe där jag kan prova de här modellerna, eller om det bara är att glömma Helly Hansen om man behöver bred läst och gärna skor som håller kyla och väta borta.
Jag behöver absolut prova, men frågan är om det är värt att vänta med skoköp tills jag tagit mig till nåt ställe där jag kan prova de här modellerna, eller om det bara är att glömma Helly Hansen om man behöver bred läst och gärna skor som håller kyla och väta borta.