Hur är era Santa Cruz avkommor?

Z

zanna

Har själv en 3 årig Santa cruz avkomma och undrar lite hur andra avkommor av honom har blivit i storlek, psyket osv.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur är era Santa Cruz avkommor?

Min blir två nästa år, och hon är en riktig liten tuffing. Totalt orädd för allt, och med mycket egen vilja. Nästan lite omdömeslös :o
En uppstudsig liten dam som fått tillbringa sommaren på "tuktning" tillsammans med ston med föl. Inbillar mig att hon blivit lite mer kuvad, eller hur man nu ska säga, på ett bra sätt.
Fruktansvärt kelig och gör allt för att få uppmärksamhet. Just nu ser hon mest ut som en älg, så det är svårt att döma på exteriör, men hon fick 47 på fölvisning.. irriterande, men osmarta jag visade henne på ett "dressyrställe" med avkommor enbart efter dressyrhingstar.. intalar mig att det kan ha påverkat resultaten, men kanske inte. är själv ingen hejare på att bedöma, men jag tycker att hon ser så trevlig ut det går just nu, och korrekt i ben osv.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: adrikkens
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Freazer
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka