Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, har för mig jag fick gå ned en kupstorlek från change.Tänkte beställa en men eftersom deras rekommendationer skiljer sig från alla konverteringsguider som finns.
Jag tänkte beställa en bikniöverdel till sommaren och har i Changes storlek 70J.
Gå in och fråga om de kan hjälpa dig att prova ut storlek. Eller ha de slutat med att ha det? (det tror jag inte).ah, jag ar ocksa nyfiken. Jobbar i samma galleria som en Bravissimo butik men har inte orkat ga in o fraga. Kanns lattare om man har ett hum om vad man letar efter
Djupa eller grunda hur? Har aldrig lagt märke till sådana skillnader. Har en hög bhar av dem som om jag visste vad jag skulle kola efter kunde jag kanske ta reda på det. Dock har jag väl inte massor med andra bh att jämföra med.Är också mer nyfiken än kunnig. Jag har åkt på missar med andra BH på postorder så jag köper inte det. Så kan vara kul att veta om deras byglar är djupa eller grunda
Hm, har för mig jag fick gå ned en kupstorlek från change.
Men m man hittar en mättabell för bh storlekar någon annasntans (på nätet) så stämmer de bra överens med det.
Jag har beställt från bravissimo i många år och är mycket nöjd.
Första gången var jag på utprovning I deras butik, men sedan dess har jag gått upp och ned I vikt flera ganger och det har alltid fungerat bra att mäta fram storleken med tabell.
Du bör dock tänka på vilken modell av bh som passer dig när du beställer.
Jag kan öht inte ha tex plunge bra med mina bröst, utan bhar av balconette typ passar bättre
Om du undrar något om någon av deras bhar kan ni testa att fråga mig, jag har provat en del av deras genom åren.
De säger att jag ska gå ner två storlekar så jag avvaktar med att beställa tills jag har provat i nån fysisk affär
Jämfört med Change kan det kanske stämma. Jag fick gå upp minst en kupstorlek hos Change. Men enligt mig är det Changes storlekar som är konstiga .
Sen är det väl det med att många många köper bh som knäpps ganska löst runt...Om man har bh alltid på yttersta spännet när den är ny så har man ju flera att "spänna åt" med senare.
Har du möjlighet att gå in till en av deras butiker så gör det, de var väldigt proffsiga och bra där jag var för många år sedan.
Freyas bhar finns väl i några få svenska butiker iaf, panache kanske också gör det, men jag letar inte bhar "på stan" längre.
Alltså bygeln kan ha olika form om man jämför med hästskor så kan ju en häst ha breda flata hovar eller liksom mer spetsiga. Så formen på skorna blir liksom bredDjupa eller grunda hur? Har aldrig lagt märke till sådana skillnader. Har en hög bhar av dem som om jag visste vad jag skulle kola efter kunde jag kanske ta reda på det. Dock har jag väl inte massor med andra bh att jämföra med.
De har flera märken I sitt sortiment så törs inte svära på om det skiljer mellan dem.
Eller spetsigAlltså bygeln kan ha olika form om man jämför med hästskor så kan ju en häst ha breda flata hovar eller liksom mer spetsiga. Så formen på skorna blir liksom bred
Visa bifogad fil 21435
Jag är inte hemma just nu men jag ska spana och jämföra, kanske fota åt dig när jag får tillfälleAlltså bygeln kan ha olika form om man jämför med hästskor så kan ju en häst ha breda flata hovar eller liksom mer spetsiga. Så formen på skorna blir liksom bred
Visa bifogad fil 21435
Den i Uppsala som jag visste säljer Freya verkar ha lite Panache med. http://vivaviktoria.se/varumarken/Jag har en panache i den storleken som de säger att jag ska ha. Den är dock på tok för liten i kupstorleken. Så jag avvaktar med att göra en beställning tills jag hittar nått ställe som säljer deras bh:ar i Sverige