Hur anmäla ryttarbyte?

neywaz

Trådstartare
Detta gäller distansritt så därför kan jag inte rida två hästar själv samtidigt men frågan är ju rent generell eftersom man borde kunna göra ryttarbyte i alla grenar?

Hur funkar det här?

Om jag anmäler mig med två hästar till en klass pga att jag inte hittat ryttare till ena hästen vid anmälningstidens utgång, hur byter man då ryttare sen? Via TDB eller går man direkt till arrangören? Får man göra så? Har sett flera som stått som anmälda med 2 st hästar och sedan bytt ryttare.

Nån som vet? Är lite lat (läs - tidsbrist ) så bukefalos kanske är ett bra forum att få svar på?

Liknande trådar

Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 687
Senast: kryddelydd
·
Träning Jag berättade för nån vecka sen om att jag nyss tagit mig tillbaka i vuxen ålder till ridskola och hur fantastiskt det känns men att jag...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min skrivlust går i vågor, och lagom till att jag nu började känna att ebb håller på att vända till flod när det gäller min skrivklåda...
Svar
6
· Visningar
2 983
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka