Hur ändrar man?

Blueeyes

Trådstartare
Hur ändra jag så att jag tex i ett formulär ska kunna trycka neråt när jag ska skriva in min mail och bara behöver skriva första bokstaven?
Killen måste råkat välja bort den funktionen.
 
Sv: Hur ändrar man?

Funktionen heter "autokomplettera" på svenska tror jag. Du hittar den under menyn "verktyg"->"internet inställningar" under tabben "avancerat". Bara att kryssa i "använd autokomplettering"-rutan.
 
Sv: Hur ändrar man?

IE: Verktyg|Internet-alternativ...|Innehåll|Komplettera automatiskt och bocka för formulär.
FF: Verktyg|Inställningar|Sekretess|Formulärdata och bocka för Spara de data...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
216
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
278
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp