Hur ändra sitt namn

A

Annki

Tråkig som jag var när jag registrerade mig så döpte jag mig till vad jag heter men nu vill jag ändra det till något roligare.... hur gör man :confused:

Sv: Hur ändra sitt namn

Det kan du inte. Antingen slutar du använda detta nicket, eller så får du registrera dig ett nytt. Tänk bara på att du måste ha en annan mailadress då.

Det är dumt! då måste man ju gå ut och skaffa nån tillfällig mailadress för att man vill ha nytt användarkonto

Ja precis. Vet att någon sa någon gång att man bara behövde stryka sin mailadress i det nicket man har nu så gick det. Vet en som försökte med det men det funkade inte. Annars kan man ju maila Gunnar och be honom ta bort det befintliga nicket.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar