hunter under saddle

Sv: hunter under saddle

Har inte hittat & frågat flera som inte vet om det är ok med australiensiska stigbyglar, de som är svängda, flera hade det på Paint championatat så det borde ju vara ok för de blev inte diskade.

Sv: hunter under saddle

Har inte hittat & frågat flera som inte vet om det är ok med australiensiska stigbyglar, de som är svängda, flera hade det på Paint championatat så det borde ju vara ok för de blev inte diskade.

Har läst i AQHA´s regelbok att man inte får ha säkerhetsstibyglar av något slag. Trodde att de svängda hörde dit, men det kanske de inte gör, jag skulle aldrig våga testa för en ena dagen är det någon dommare som tycker att det är säkerhet och diskar en. :grin:

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
588
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Sesca
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 925
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve