hunter under saddle

Sv: hunter under saddle

Har inte hittat & frågat flera som inte vet om det är ok med australiensiska stigbyglar, de som är svängda, flera hade det på Paint championatat så det borde ju vara ok för de blev inte diskade.

Sv: hunter under saddle

Har inte hittat & frågat flera som inte vet om det är ok med australiensiska stigbyglar, de som är svängda, flera hade det på Paint championatat så det borde ju vara ok för de blev inte diskade.

Har läst i AQHA´s regelbok att man inte får ha säkerhetsstibyglar av något slag. Trodde att de svängda hörde dit, men det kanske de inte gör, jag skulle aldrig våga testa för en ena dagen är det någon dommare som tycker att det är säkerhet och diskar en. :grin:

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
623
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 143
Senast: 13579vas
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 035
Senast: Sesca
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka