R
Raderad medlem 68338
Tillsammans med Odd Molly-kofta!
Haha ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillsammans med Odd Molly-kofta!
Jag tänker också på Odd Molly-kofta när någon säger Hunter-stövlarFast det var nog ett bra tag den jag såg både det ena och det andra!
Fast egentligen är det rätt sorgligt - för om folk bar dem för att dem gillade dem, så skulle de ju fortsätta med det även när de inte var trendiga längreTack och lov för det!
Sicken drömm jag någon gång köper ett stort hus med kalla stengolv ska jag ha sådana att ha när jag sitter och läser framför brasan i riddarsalen
Exakt så går jag omkring i stallet på vintrarna. Tjocka långa hunter-fleece-strumpor med nedvikt kant. Det är det skönaste som finns. Blir så ofantligt varmt och jag behöver oroa mig för att bli blötsånt matchande foder man kunde vika ner över stövelkanten
Va?? Ett par gummistövlar som klarar mer än en säsong i stallet? jag har testat "alla" traditionella märken, även de som kallar sig kemikaliebeständiga, men likväl så fräts de sönder, och går sönder på alla ställen där det böjs när man går. Jag får även hål undertill i sulan om jag använder "vanliga" gummistövlar, och jag släpar inte fötterna i backen och går inte flera mil i dem heller. Istället för att köpa stövlar för minst 1000kr om året så är det hunter man ska satsa på??