HUndvalp bortskänkes...

L

liten82

Jepp, som rubriken lyder...

Fick just sms av pojkvännen där det stod
"nån av dina jäkla skithundar har tuggat sönder sätet i min bil):devil:
dyyyyyr BMW :eek:
Jag är ganska övertygad om att boven i dramat är Eya, den jäkla skitvalpen.
Sitter för övrigt hos pojken nu, funderar över om jag ska våga stanna kvar här tills han kommer hem eller om jag skyndsamt borde fara och gömma mej någonstans:o

Så, någon som är intresserad av en fullständligt galen "bokstavsvalp" av blandningen Kelpie/krokodil?
Hon har verkligen känsla för stil då hon endast tuggar på saker som kostar...:angel::devil:

Sv: HUndvalp bortskänkes...

Ska ni verkligen bara ge bort henne då?

Brukar hundarna vara själva lösa i bilen ?

Lämnar man en valp i baksätet på bilen (obevakat antar jag?) så är man inte så rädd om bilen. Så då tycker jag nog din sambo (?) får skylla sig själv lite... :angel:

fly för livet och håll dig undan ett par dagar. iklä sedan valpis i en söt rosett (och dig själv i den lilla svarta) innan ni kommer på besök igen ;)

Haha, ja, vad skulle du med 3 hundar till, som gjort för att bli pannkaka! :D

Men eftersom jag är snäll idag så kan du dumpa av Eya utanför min dörr! ;)

Sådär kommer aldrig min heeler valp göra! :love:

Jag kan byta med dig. Zingo äter bara telefoner vanliga bärbara och mobiler. Visserligen är han även en flitig läsare av böcker som matte glömmer att sätta tillbaka i bokhyllan. Annars är han snäll.:devil:

Normalt sett brukar valpen sitta i bur i baksätet men eftersom att vi varit borta över helgen= mycket packning så har buren inte fått plats.
Alltså, valpen har suttit med dom andra hundarna där bak.
Dock endast under själva bilfärden men eftersom att hon ligger ner så är det omöjligt att veta vad hon pysslar med :crazy:

Och nej, med närmare eftertanke så har jag nog tänkt behålla henne, frågan är om jag får leta mej en ny karl istället :angel:;)
Dock så pendlar jag mellan att lämna henne utanför Jolantas dörr alternativt skicka henne i ett tuggvänligt paket till LillJessicah för utlåning :D

Men jag ska köra på Cillas förslag och se om det går hem..
Nyduschad valp med röd rosett och den lilla svarta på matte :D

Senast ändrad av en moderator:

Haha, ja, vad skulle du med 3 hundar till, som gjort för att bli pannkaka! :D

Men eftersom jag är snäll idag så kan du dumpa av Eya utanför min dörr! ;)

Sådär kommer aldrig min heeler valp göra! :love:

Grejjen är ju de att jag bara har 2hundar, den tredje är egentligen en krokodil, och det är den sistnämnda som ställer till det;)
Och oooh nej, klart att din valp aldrig kommer att ställa till det :angel::D

Och Eya kommer ikväll, du behöver inte fundera på när- hon HÖRS !!

Jag kan byta med dig. Zingo äter bara telefoner vanliga bärbara och mobiler. Visserligen är han även en flitig läsare av böcker som matte glömmer att sätta tillbaka i bokhyllan. Annars är han snäll.:devil:

Och nej tack, nästa gång jag "beställer" en valp ska jag försäkra mej om att det är en fullständligt tuggvänlig valp utan några som helst fasoner för sej :angel::D

självklart kommer aldrig min valp göra sånt! :)

Förresten, varför svarar du inte på PM:et jag skickade? :mad:

nemen uch då stackars husse :D men valpar har ju en tendens att kunna charma så du behöver nog inte fly eller dumpa vovven :D:D:D men ja tycker som dom andra me den lilla svarta å rosett på vovven :bump: gör nog succe

Instämmer till fullo!!

Och jag vet att jag får skylla mej själv om jag har valpen lös i bilen trots att hon inte är 100% tuggfri än.. Men hur många intresserade skulle jag få om jag annonserade mej själv som "slarvig matte bortskänkes" :angel::D¨
Men för all del, är någon intresserad kan jag allt ställa upp och slarva med era hundar också ;)

Glöm inte raffsetet under bara, för allt i världen!

MPW-12409

Glöm inte raffsetet under bara, för allt i världen!

MPW-12409

:eek:
Jag försäkrar alla eventuella intressenter att jag ser något trevligare ut än den där :o
Även om jag givetvis kan ha rafsett under om så önskas ;)
Eftersom att jag nu lagt ut även mej själv till "bortskänkes kategorin" tänkte jag:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv

Hästrelaterat

Tillbaka