hundutställning sollentuna rackethall!

M

Miiichelle

Hallå !
Är det någon som vet var man kan hitta info om hundutställningen som ska hålla till i sollentuna rackethall den 16 eller den 17de februari?
Om det går att anmäla sig, tider, villkor osv?

Alla svar är bra svar =)

Sv: hundutställning sollentuna rackethall!

Anmälningstiden har utgått för länge sedan, den brukar göra det ca. 1 månad innan utställningen eller något liknande. Utställningen är den 16:e februari och bedömningen börjar klockan 9.00 i alla ringar.

För mer information kan du gå in på http://www.cavaliersallskapet.net och klicka sedan på texten som står under "Senaste uppdateringar !!".

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 435
Senast: Vicks
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka