Hundtäcken!!

Sapphire

Trådstartare
Jag har en blandras tik som har "börjat" frysa om vintern och när det är kallare ute. Hon är korthårig och korsning mellan Springer Spaniel/Golden/Rottweiler.
Jag vill ha "några" stycken typ ett fleece, ett vindtätt, ett vinter och ett vattentätt.
Jag ahr hört att Hurttas täcken är väldigt bra men det finns ju många fler märken! Hon har strl 55.
Vilket märke på täckena rekommenderar ni och vad för sorts täcken finns det egentligen? Finns det typ svettäcken som det finns till hästar om hunden har t.ex badat när det är kallare och den fryser påvägen hem?

Sv: Hundtäcken!!

Jag älskar Ruffwear till min hund som har storlek 60 i täcken. Finns inte många tillverkare som gör bra OCH snygga grejer till stora hundar men det gör dom verkligen. De har bra vindtäta skaljackor, helt vattentäta regnjackor, även kylvästar till på sommaren, och de är riktigt snygga tycker jag! Inte bara svarta och tråkiga :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Existerar det ens? För många, många år sedan köpte jag ett superbra hundtäcke på rea, tror det var Granngården. Det håller nu på att...
Svar
17
· Visningar
1 532
Senast: vix
·
Hundhälsa Ni som har boxer, vad använder ni för täcken till era/har ni täcken på dom? Får hem en 15v tik i början av Januari och tänker på att...
2
Svar
29
· Visningar
2 273
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Ska raka min hund i helgen och vet då att hon lär behöva ett tjockt täcke till den värsta vintern. Har i nuläget en fleeceoverall (lite...
2
Svar
39
· Visningar
2 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka