Hundsaker på Hööks!

Sv: Hundsaker på Hööks!

Dom har haft det länge, köpte ifjol ett hundtäck till mopsen, riktigt fint.. synd bara att hon har blivit för grov för täcket, fast annars är det ju bra att hon har blivit mer mops....
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

Hej... trodde oxå att dom precis börjat med detta.. :confused: Men man kan ju inte ha koll på allt! Kollade in sakerna men tyckte själv att det inte var något speciellt... Men dom kanske utökar! :bump: //MW
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

Jo, har sett. Men jag tycker inte om Hööks (skit kass service och sen vet dom ingenting) så jag håller mig till Zoobutiken :angel:

islands_lover, är det inte Börjes du tänker på? För Hööks har INTE haft hundsaker förrän bara precis nu
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

Jag såg det igår då jag var inne på hööks.
Köpte en hundfilt som var fin. Fanns ett urgulligt rosa halsband med strass på. Inget för min pojkar direkt men sött. Fanns täcken i allt från 30-70 som jag såg på hyllan. Dock inget som passade min chihuahua.

:D
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

Jag tog en snabb titt in på hööks igår när jag skulla hämta ut mina ridstövlar från hästbutiken brevid...Dom hade precis fått in hundsakerna (Det är ju därför dom sålde sina seldon för Halva priset-för att få bort dem ur sortimentet och få plats med hundsakerna...)

Klämde lite på hundsakerna ..inget märkvärdigt om jag ska vara ärlig..det enda som jag skulle kunna tänka mig köpa var (teddy)Pläden...

Allt annat såsom täcken/kläder,koppel och andra diverse produkter tilltalade mig däremot inte alls, (både kvalite och utseendemässigt) även om det är "billigt" så lägger jag helldre till lite mer pengar och köper nåt Bra istället..fattar inte vittsen med att köpa "skit grejer" för att sedan spara på sig massa onödiga saker som man ändå inte använder till slut:smirk:

Men det är ju bara Min åsikt.:D
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

islands_lover, är det inte Börjes du tänker på? För Hööks har INTE haft hundsaker förrän bara precis nu

Faktsik så ja, :angel: gud vad dumt.. menmen, jag får skylla p åskiftesgången :devil:
 
Sv: Hundsaker på Hööks!

Jag har kollat i katalogen, Hööks finns ju inte här uppe. Funderade lite på att beställa ett täcke till greyhounden. För dom pengarna kan det bära eller brista.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Rugge
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
832
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 247
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp