hundpsykologi , eller hur gör jag nu då?

Emmahpemma

Trådstartare
unghunden fick vandra vidare igår, och nu deppar gammeltiken.. :cry:

såhär skrev jag just på en annan sida:
hur sjutton ska jag göra med Hailee? hon bara deppar :( hon går å kikar in i Fidels koja där han alltid låg å vilade, suckar, går undan å lägger sig o ser allmänt nere ut..

Hur ska jag bete mig? vara som vanligt (fast det genomskådar hon ju, jag ÄR ju ledsen) eller bara låta henne vara, eller vara extra rolig?

Sv: hundpsykologi , eller hur gör jag nu då?

Trevliga namn på dina hundar...varför valde du just dessa namn?

I övrigt så tycker jag att du kan sörja med din hund och låta den få utlopp för sin saknad, när du är redo att gå vidare så plocka bort kojan och lev vidare båda två.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 404
Senast: NotlikeI
·
Foder & Strö Såhär års överöses man av artiklar, reklam från fodertillverkare mm på temat att ta in hästarna från betet och "stalla in". För mig är...
2
Svar
34
· Visningar
4 291
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 905
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka