• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare gumman82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 922
G

gumman82

Jag är på väg och ska byta foder åt min hund... ger honom nu royal högenergi. (golden kille 2 år) han är så lös i magen och har lite klåda, så jag tänkte prova ngt annat och se om det försvinner. Något förslag??? :confused:
Hills? Eucanoba? Robur?

Bästa är nog att rådfråga en veterinär alternativt att fråga i affären (dom som jobbar där brukar få utbildning)

Jag hade problem med klådapå min ena hund och gav honom Nutro, det funkade på honom :)

Testa att byta till ett foder med lite mindre energi. Min Labradortik reagerade med lös mage när hon fick ett riktigt högenergifoder, jag fick byta ned och ge henne mer mat istället.

Jag ger båda mina hundar Purina Pro Plan vilket jag tycker är ett bra foder! :)

Jag var in på djur affären igår. Hon sa att jag skulle variera mellan högenergi och vanliga adult (Royal) för att hundar som går på högenergi längre perioder kan få det louie fått. så nu ska vi prova med tt varva lite mellan energy och adult. gav honom första målet adult igår... redan bättre i magen!! :banana:
Tackar för alla förslag!! /gumman

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
987
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 512
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka