Gullan86

Trådstartare
hej!
jag har en 10årig hund sedan tidigare och ska nu ev köpa en hund till av annan ras, när vi köpte den första hunden var jag ganska liten så jag har inte så mycket koll på VAD ÄR DET JAG BEHÖVER VETA OCH TÄNKA PÅ?

tack på förhand.
 
Sv: Hundköp!

Först kanske tänka på vad för sorts hund ni vill ha, bruks, sällskap, jakt eller vad ni är intresserade av. Lite svårt att komma med råd annars :)
 
Sv: Hundköp!

jo hihi men det vet jag redan. det är en hund jag ska titta på, nu i veckan. ska inte säga för mycket men det är en unghund, jack russel.

ska användas till sällskap och om det går bra följa med när jag rider.

det jag tänker på med råd och så är mest med, köpekontrakt, besiktning?, SKK?, allt sånt praktiskt vad bör man kolla och ha reda på? vad ska jag fråga om när vi träffas och så?
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 397
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp