Hundens bok el. liknande?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Athina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 991
A

Athina

Om man nu inte vill ha SKK's "Hundens Bok", vart kan man köpa en liknande?

Min svärfars fick en med hunden som dem hade fått hos vetrinären när hunden vaccinerades första gången och id.märktes, men det var ju så klart inte här på ön.
Men jag frågade min vetrinär om dem hade något sådan, men icke, jag ringer till nästa vet och frågar, men icke.

Min vovve är försäkrad i Folksam, tror ni dem har?
Ja med tanke på att Agria har en massa graj.:confused:

Sv: Hundens bok el. liknande?

Folksam har dessa böcker, de är blåa med Folksams logo i vitt på framsidan. Själv tycker jag att SKKs svarta böcker är snyggast och ger med en sådan till de som köper valp av mig.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 771
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Hej kompisar, det börjar äntligen bli dags för mig att planera flytt och resa hem till Sverige från Tyskland, för mig själv, häst och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 321
Senast: dobbis
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka