Hundbuketräff - Västernorrland ?

Gnist

Trådstartare
Nu när jag är med gård och lite utrymmen igen, så funderade jag på om det skulle vara läge för en hundfolkbuketräff igen? Med eller utan hund gör man som man vill med och såklart får man komma även om man inte har en hund men vill träffa andra forumister, men det vore ju kanske kul om nån ville hålla i nån hundlig aktivitet av något slag i såna fall :D

Har ju en liten sommarstuga på 2 RoK som går att röja ur det lilla som finns där för de som vill sova under tak och utrymmen finns för både tält, husvagn och dylikt om folk har såna som ska släpas med. Dusch, toa, tvättmaskin etc. finns fri tillgång till dygnet runt i huset.

Så vad säger ni hundbukare?

Det finns ju tåg som går förbi även här uppe :D

Jag har inga problem med att köra bil långt. Men tidsbristen... det går bort en dag i resväg åt vardera hållet och jag har ingen semester. Innan oktober har jag svårt att få till 3 dagar sammanhängande ledighet :(

Jag och vovven vill gärna träffa folk och hundar! Västernorrland är inte långt borta.
Det låter så kul med buketräffen i Svärdsjö men där kan jag inte vara med. Kanske jag har chansen att hänga på här.
Hoppas det inte gör nåt att hunden gör "high five" oavsett vilket kommando jag försöker med :o

För mig funkar nog de flesta helger utom sista helgen i Juli, så ni som vill komma får komma med förslag som passar och med tur finns det någon helg som passar alla :D

Sollefteå är inte så långt bort, dit hittar jag! :)
Sen antar jag att det är en bra bit till men det ordnar sej väl.

Sollefteå är inte så långt bort, dit hittar jag! :)
Sen antar jag att det är en bra bit till men det ordnar sej väl.

Bara 10 minuter från stan :D

Men vi bör ju vara några stycken om det ska bli av känns det som, annars får jag se hur det blir nästa år.

... Men ja jag kan också den helgen 22-23, men 23 är bäst dock är det väl både lydnad och inofficiell utställning i mattmar den dagen - vet inte om der stoppar någon bukefalist...

Om jag fortfarande är på vift med husvagn när det är träff, kommer vi gärna förbi! Odågan är inte särskilt social med fyrbenta, men hon kan få skälla på dom på avstånd. Själv är jag som en typisk norrlänning :angel:

Liknande trådar

Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 479
Senast: Rosett
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 728
Senast: Shark
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min hund. Jag är arbetslös och alltså hemma hela dagarna och har med andra ord rätt bra koll på...
Svar
18
· Visningar
11 399
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka