A
anni0301
En arbetskompis har sin rottis-tik lös här på jobbet. Hon är i vanliga fall riktigt glad å go - utom idag. Hon låg på en soffa och jag gick fram å pratade med henne som jag brukar. Hon hukade ned sig (har ej gjort förr) å kollade upp på mig. Viftade ej på svansen. Jag tänkte inte nämnvärt på det utan kliade henne bakom örat som vanligt å gullade. Då visar hon helt plötsligt tänderna och hugger mig i handen
Inte alls hårt, det kändes knappt - hon fick en hård smäll på nosen direkt å sen gick jag därifrån. Har inte sagt ngt till ägarinnan som är lite speciell....
Vad gjorde jag för fel? Hon såg ju lite mysko ut i och med att hon hukade sig... men att bitas? varför reagerade hon så? *ej kunnig på vovvars beteenden*
//Tacksam för svar
Inte alls hårt, det kändes knappt - hon fick en hård smäll på nosen direkt å sen gick jag därifrån. Har inte sagt ngt till ägarinnan som är lite speciell....
Vad gjorde jag för fel? Hon såg ju lite mysko ut i och med att hon hukade sig... men att bitas? varför reagerade hon så? *ej kunnig på vovvars beteenden*
//Tacksam för svar