Hundbilen...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Tallbarr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 782
T

Tallbarr

Är det någon här som har handlat från Hundbilen?
Har det fungerat bra med leveransen?
Funderar på att köpa foder därifrån men jag skulle vilja veta om det är ett bra ställe.

Sv: Hundbilen...

Men NÅGON måste väl ändå ha handlat därifrån!!??

Sv: Hundbilen...

Menar du Foderbilen?
Jag har handlat därifrån 1 gång. Fungerade sådär... snabb leverans var det. :bow:

Beställde 1 säck med 2,5kg Orijen puppy, fick 7st 400g provpåsar med 2,8 kg sammanlagt.

1 provpåse Orijen adult 400g + 2 påsar m. natures ??? (hundgodis)
det kom 3 påsar med hundgodis.

Ringde o frågade o eftersom varorna var slut o jag betalt med kort i förhand skickade de vad de kunde.. Jag tjänade på affären så jag klagar inte, de gjorde det bästa av situationen. Men man ska nog kanske vara beredd på små överaskningar :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: Flavor
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 157
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka