hund som tappat pulpan??

sommarvind

Trådstartare
För en tid sedan var jag hos veterinären med min hund pga hon hade en kraftig hälta, kunde inte stödja på ena frambenet, hon hade skadat klon lite grand så därför ploclades klokapseln bort.

Pulpan som fanns under var kritvit. Detta var ju lite oroväckande därför så röntgades hon samma dag och röntgenplåtarna ser finfina ut.

men nu såhär ca två veckor senare så upptäckte jag att pulpan är borta, trillat av? Skall in till veterinären i morgon. Men jag undrar lite grand om det är någon annan som vart med om liknande?

Kanske blir det så att man får ta bort hela tån vad vet jag:crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 577
Senast: Ajda
·
Hästvård Står med en oklar, svag hälta i en hov och vet inte om jag ska köra på is i magen och vänta (som veterinären förordar) eller försöka få...
Svar
9
· Visningar
1 644
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 317
Senast: squarepants
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig lite. Min häst, ett fullblodssto har varit halt sen i mitten på september och vi hittar inte felet på...
Svar
19
· Visningar
4 075
Senast: Starstedt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden