Hund som börjat kissa inne?

Ilovecoffee

Trådstartare
Hunden är 4 år och tills nu varit helt rumsren. Inga olyckor alls. Men nu händer det nästan dagligen olyckor. Även när vi har varit aktiva under dagen med lek och promenad så kan hunden smita iväg för att kissa inne. Förut har det aldrig hänt. Hunden är tyvärr ensam hela fm eftersom jag jobbar. Det har gått bra tills nu. Jag har letat efter dagmatte en längre tid men jag har tyvärr inte lyckas hitta någon ännu.

Jag skulle också kollat upp om hunden har urinvägsinfektion. När min första tik hade det så var en av de första sakerna jag märkte just att hon började kissa inne.

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 476
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 424
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar