Hund som andas tungt

Eliza

Trådstartare
Hoppas ingen dumförklarar mig nu, har haft hund förut men inte varit med om detta fenomne.
Hunden i fråga är en schäfertik på 3,5 år långhårig. Vi fick henne från mina svärföräldrar som bor i ett stort och ganska svalt hus.

Hunden är som den alltid varit, gillar sova och ta de lugnt inne. Äter skapligt som hon alltid gjort men hon andas så tungt?
De låter inte illa eller så om henne när hon andas utan bara ser ut att andas tungt när hon vilar.

Tänkte bara bolla ideer med er, givetvis ringer vi vet också.

Sv: Hund som andas tungt

Säker på att du inte inbillar dig bara? De flesta hundar (och människor) andas djupare och tyngre när de sover.

Har vet. kikat på hunden?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 769
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 436
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 180
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka